8/4/12

NRK - Øystein og meg - AYUDA ESCRITORIO MEDIEVAL

CANAL NORUEGO Y EL SHOW MAS DIVERTIDO ESTOS SON SUS VIDEOS INCLUYENDO 
AL MEDIEVAL AYUDA ESCRITORIO QUIEN NOS HIZO REIR DEMASIADO
Hva gjør Roald Øyen når han ikke lager påske- og julenøtter? Et liknende spørsmål dukker opp hos mange når Øystein og meg-serien er slutt. Vi har svaret. Se Øystein og meg-klipp!

Torsdag 1.november:
Mange gruer seg til å gå til tannlegen. Noen gruer seg kanskje ekstra mye, spesielt de som tror klærne må av når man borer. Slik som pasienten i Øystein og meg 1. november.

25. oktober:
I Øystein og meg torsdag 25. oktober var vi hjemme hos Kjell Inge Røkke. Han ga smarte tips og råd om hvordan vi kan mestre en stressende hverdag. Men billige?

De vil bare ha kroppen hans:
Det er ikke egentlig det å få damer som er problemet til Fred, det er det å finne riktig dame. For damene man møter som turnerende croonerband er ikke ute etter et varig forhold. Bare kroppen til Fred. Det var dette bluesen i tredje avsnitt av "Øystein og meg" handlet om. Les teksten og se videoklippet her!

Crooner'n på sjekker'n:
Den litt skremmende tanken på at også croonere får seg damer har gitt Øystein Bache og Rune Gokstad stoff til nye sketsjer i fjerde episode av "Øystein og meg". For hvordan går en crooner frem, egentlig?

Fra program 2:
Ikke alle tar en invitasjon til seminar med fatning. Og ikke alle vet hva de skal se etter i en bilforretning. Disse klippene fra torsdagens "Øystein og meg" handler om dette.

Tom-Arnt og gutta i "Skytterhjørnet" demonstrerer nye og gamle skytevåpen og effektive jaktmetoder. Se de gamle video-godbitene her.

Helpdesk må være blant de mest kontaktede kontorene på en moderne arbeidsplass. Men også blant munkene i middelalderen fantes tålmodige helpdesk-sjeler, skal vi tro Øystein og meg.

Øystein og meg:
Med pultene mot hverandre og kabal på PCen klekker Øystein og Rune ut nye ideer til programserien sin. Og ideene dukker stadig opp - til guttas store forundring.

Husker du Bachstad-gutane? De er dessverre ikke med i høstens runde av "Øystein og meg", så vi har i stedet funnet fram noen gamle klipp.

No hay comentarios: